Αυτό το Σάββατο, η συναυλιακή σαιζόν κλείνει με Grim Machine και CCCV από Αθήνα, σε ένα αυτοοργανωμενό live, κινούμενο προς πιο ηλεκτρονικούς και noise ήχους. Από τις 21:30.
Τα έσοδα θα διατεθούν για τη στήριξη της υπόγας.
ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΣ D.I.Y. ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤA.
Την Παρασκευή 8/5, από τις 21:00, θα έχουμε μπαρ με μουσικές από βινύλια. Τα έσοδα θα διατεθούν για την οικονομική ενίσχυση του Αυτοοργανωμένου Στούντιο Γερανίου.
To Σάββατο , 25 Απρίλη , από τις 21:30 στήνουμε αυτοοργανωμένο live με Luba Luft x Karoshi και So Uzd – χτίζοντας οριζόντιες σχέσεις με θεωρητικό υπόβαθρο τα πολιτικά περιεχόμενα του d.i.y.
Είσοδος ελεύθερη – Τα έσοδα θα διατεθούν για την ενίσχυση του χώρου
Posted inΣυναυλίες|Taggedk94, lives, Υπόγα Κ94|Comments Off on Σάββατο 25/04/2026: Luba Luft x Karoshi, So Uzd
Το Σάββατο 4/4 στήνουμε παρέα με juju bruju, nonsense και state of loss ένα diy λάιβ ενάντια στις διαμεσολαβήσεις και τους αποκλεισμούς του εμπορεύματος, ενάντια στον υποβιβασμό του diy σε ταμείο άντλησης οικονομικών πόρων, ενάντια στην underground ατζέντα της κυρίαρχης κουλτούρας, αλλά και ενάντια στη λογική της εκ των έσω αισθητικοποίησης των περιεχομένων της αυτοοργάνωσης, η οποία νομιμοποιεί οποιουδήποτε είδους μεταχείρισή τους βάσει οποιουδήποτε είδους αλμάτων λογικής.
Η έκφρασή μας δεν ανήκει στον κόσμο των προϊόντων.
Τα έσοδα θα διατεθούν για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων των ανθρώπων που θα ταξιδέψουν από άλλες πόλεις για να παίξουν και για την ενίσχυση της υπόγας.
Αυτό το Σάββατο στήνουμε D.I.Y. live, μαζί με Φρίκη από Αθήνα, Φορμόλη από Ακραίφνιο και Vomit Mass από Θεσσαλονίκη. Το live ξεκινάει στις 21:00 και τα έσοδα θα διατεθούν για τα μεταφορικά έξοδα των μπαντών και την οικονομική ενίσχυση της Υπόγας.
Το Σάββατο 14/3 στήνουμε μαζί με τα Χρονικά Δυστοπίας ένα diy rap λάιβ με Gus, Memoria Nera, Venef, 0412, Gaze, Το Μίασμα, <Unk> και Βαρόνο, ενάντια σε διαμεσολαβήσεις που νοθεύουν την ανάγκη μας για έκφραση και για ισότιμη επικοινώνηση με άλλους ανθρώπους. Τα έσοδα θα διατεθούν για τη στήριξη των Χρονικών Δυστοπίας.
Βλέπουμε στην εμπορευματοποίηση του ραπ (όπως και γενικότερα της έκφρασης) κάποια αναπόφευκτα συνεπακόλουθα: Ένα απ’ αυτά είναι η φτιαχτή, ψεύτικη ανάγκη, αλλά μετέπειτα συνειδητή συνήθεια μιας κοινότητας ανθρώπων να ‘χει τις δικές της ραπ περσόνες (mainstream ή underground) για να την εκπροσωπούν, να μιλάνε για αυτήν, να ραπάρουν για αυτήν και να την εξασκούν -και να εξασκούνται μαζί της- στις λογικές της διαμεσολάβησης και της εκπροσώπησης (ακόμα κι αν οι στίχοι λένε το αντίθετο). Ενάντια στη συνεχιζόμενη αφομοίωση της αδιαμεσολάβητης έκφρασης, η οποία (η αφομοίωση) ψοφάει να φέρει στα ιδρύματα και στις μεγάλες σκηνές οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ως underground, καθώς και να ρομαντικοποιήσει τα περιεχόμενα και τα όποια προτάγματά του, δε διαχωρίζουμε τους ανθρώπους της σκηνής σε ακροατές-κοινό και καλλιτέχνες-πρωταγωνιστές που ζητάνε φασαρία όταν ανεβαίνουν τη σκηνή.
Έχοντας κατά νου σκέψεις όπως οι παραπάνω και παρατηρώντας την εδώ και χρόνια μετατόπιση του mainstream προς το underground αλλά και το ανάποδο, το Σάββατο 31/1/2026 στήνουμε μαζί με Χρέωμα, Kurz και Necma ένα αυτοοργανωμένο λάιβ, εφαρμόζοντας στην πράξη τις εναντιώσεις μας σε αυτή την πραγματικότητα.
Τα έσοδα θα διατεθούν για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων των ανθρώπων που θα έρθουν από άλλες πόλεις για να παίξουν και για την ενίσχυση της υπόγας.
Ώρα έναρξης: 9:30μμ αυστηρά.
Posted inΣυναυλίες|TaggedKurz, Necma, Χρέωμα|Comments Off on Σάββατο 31/01/2026: Necma, Kurz, Χρέωμα